Otos laskee messuosastolla kävijät

Messuille mennään kontaktoimaan ihmisiä. Osastolla kävijöiden määrää on kuitenkin ollut tähän asti hankala seurata. Toteutustavasta riippuen (viivakoodien lukeminen, tukkimiehen kirjanpito) paikalle on täytynyt palkata yksi tai usempi henkilö suorittamaan tätä työtä. Mikäli näin ei ole toimittu on messuosastolla saavutettujen kontaktien määrä ollut laskettavissa vain Hiha-Hattu-Hewlett Packard -menetelmällä.

Otos-palvelu on siirtänyt tukkimiehenkirjanpidon historiaan jo monissa kohteissa. Nyt vapautamme messuosaston henkilökunnan tilastointiin käyttämän ajan messuvieraan palvelemiseen ja kaupantekoon.

Otos-kameralaskennan avulla seurataan osastolla kävijöiden määrä sekä lasketaan myös osaston ohitse kulkevalla käytävällä liikkuvat ihmiset. Näin saadaan seurattua kuinka moni ohitse kulkeva messuvieras myös piipahtaa osastolla. Messujen jälkeen markkinointi-tiiminne voikin kokoontua jälkipeliin ja vertailla eri osastojen, eri tuotteiden ja eri messujen saavuttamian kontaktimääriä. Seuraavilla messuilla olette taasen hieman parempia!

Otos-kamerat ovat helposti näytteilleasettajan itseasennettavissa. Halutessasi hoidamme myös sen puolestanne. Mikäli messuoston rakentaa puolestanne tapahtumamarkkinoinnin ammattilainen hän asentanee myös Otos-kameralaskennan ja raportoi sinulle saavuttamiesi kontaktien määrän. Tällä kertaa toimitimme Otos-kameralaskentapaketin ja Otos-palvelun markkinointitoimisto Maljalle.