Uusi kauppakeskus Otos-palveluun

Kauppakeskuksen kävijämääriä seurataan kaikilta ulko-ovilta Otos-järjestelmään kuuluvilla kameroilla. Tiedonvälitystarpeiden kasvaessa ja Otos-palvelun tarjoaman vaivattoman ylläpidon ja toiminnan automaattisen tarkkailun vuoksi kauppakeskus liittyi myös Otos-palveluun. Ymmärrettävistä syistä kauppakeskusasiakkaidemme kävijämäärätilastojatai kamerakuvia ei ole julkisesti nähtävillä Otos-palvelun kotisivuilla.

Otos-palvelu mahdollistaa kauppakeskuksen kävijämäärätietojen julkaisun kauppakeskuksen sisäisessä intranetissä. Otos on erinomainen työväline myös kauppakeskusjohtamista tarjoaville yrityksille, sekä useita liikekiinteistöjä omistaville. Haluttaessa kaikkien  hallinnoitaviesi kiinteistöjen kävijämäärätiedot löytyvät yhden kirjaantumisen takaa.

Ulko-ovilla tapahtuvan kävijälaskennan sisällä Otos voidaan asettaa seuraamaan esim. aulatilojen käyttöä, yksittäisten liikkeiden sisäänkäyntiä tai vaikkapa liikeen sisällä eri osastojen kiinnostavuutta. Otoksella seurataan asiakkaiden jakautumista eri käytäville. Voit mitata halutessasi myös tietyllä alueella viipymisaikoja.